Jag kommer inte räcka så långt du vill

Allmänt / Permalink / 0
Vi kan nog inte vara pojke, flicka och endast hållas som vänner.. utan att båda eller någon utav oss få en spänd känsla. Det är inget fel, även om jag vid första stopp i tanken blev förbannad. Det kan inte vara så? Jag har många vänner av manliga könet som jag inte.. Efter att sen gått igenom mitt liv från noll, så har det inte alltid varit helt okomplicerat med de jag haft mer kontakt med. Kanske gäller det inte alla, eller så vill alla inte erkänna. Det är iallafall vad jag tror. 
 
Tråkigt är det också, att vi tjejer får luras in i den romantiska filmvärlden från och till. Jag menar, det är ju inte så som på film i allra flesta fallen? Jag vill ha kärlek, ha någon att skratta och roa mig med. Testa roliga aktiviteter, larva mig, göra bort mig, bli kysst i rätta tillfällen, höra de rätta orden. Slippa stå och slita i mig själv i spegeln, räkna mina fel i ansiktet eller över kroppen. Få höra att jag duger och är vacker.
Till top