..hade det inte varit för Ulrik..

Allmänt / Permalink / 1

Smälld över fingrarna idag, över något jag har all rätt att tycka fel om. Det har varit världens cirkus idag innehållande gråt, skrik och upphörd livslust. Vare sig det är i välmening eller ej, så klev min kraft ur kroppen idag då något la sig platt över hemmets bekymmer (lägga sig i)

Jag tänker dock vara tydlig med att bloggen är och förblir en plats för mig att ventilera, det ska inget kunna ta ifrån mig. Naturligtvis är det upp till var och en att tolka ifall jag är en "hitta påare" som av ren elakhet gillar att uttala mig falskt. De som känner mig däremot, vet att det skulle vara min sista utväg.

Kom som ett slag i magen, när ett snart 3månader gammalt inlägg blev nutid diskussion och gräl. Då kan jag lika väl förklara mig, åtminstone angående en liten miss som antagligen gav en omtyckt människa felbild. Jag har nämnt "gamlingarna" och rökningen, varav en inte tidigare rökt. Vare sig ni gillar eller inte gillar det, så röker dom båda. Men hey? Rökning är inte allvarligt, det är inget brott och inget att sura över. Jag gör det inte heller, dock är det besvärligt att vara grovt allergisk mot rök. Och det är där mina klagomål sitter, ingenting annat.

Jag älskar mamma, jag tycker mycket bra om Sören. Men, jag och min mor har tonvis med duster som aldrig kommer bli utrett! Hon gör felaktiga saker emot mig, så stoppa gärna inte mig i något helvetes fack, tack. Nu är inte detta en tävling om vem som gör vad heller och därför tänker jag inte plåga er mer om mitt besvikelseämne. Är rädd att inte känna mig trygg längre, avvakta, är det värt det?

#1 - - anonym:

Usch. Känns som att många människor plockar ut hjärnan och lägger den bredvid datorn som dekoration innan fingrarna börjar klicka på tangentbordet. Vad man än gör så går det liksom att hitta något att klaga över eller hata.
Du gör det bra. Du lever fortfarande. Du strävar framåt fastän du ibland - och ibland ofta - kastas omkring, fastnar och faller.
+ att du är sjukt godhjärtad.
Två tummar upp för dig (du hade fått fler om jag hade haft mer händer).

Ps. Vad fint du fått det på bloggen! :D

Svar: Tack du, det värmde! :)
destroytherunner.blogg.se

Till top